Minecraft Ama Sonsuzluk Seti Yapıyoruz


çok küçük parçaların, Efsane bir video , ile karşınızdayım arkadaşlar bugün babamız sağolsun seçimi yapıyoruz ama bir dakika şu sesi duyuyor musunuz Evet evet Bu sese Green screen arkadaşlara suyu mükemmel ikimiz arkadaşa birlikte başlayacağız ama Onun öncesinde ısınma turu olaraktan dedim ki, emanet kardeşim dedim gidelim ve tanos babamızın seçimi. yapalım ya onun gücünü tekrardan içimizde istedim dedim bir Sizlerde Ne istiyorum biliyor musunuz , Her taş buldukça bi like atın arkadaşlar bugün efsane derecede taşlar buluyoruz Ama bunun gibi olduk Evet Ziraat taşı Kaybol perdesine Arkadaşlar bu nasıl sonsuzluk resim kalemleri Kredi kafa hatırlıyorsun diye düşünüyorum ve içeride Ne.

Var görüyor musunuz içeride Yüce babamız sarısı görmüş olduğunuz gibi arkadaşlar kramp ise mimari her tarafında böyle taşlarla döşenmiş Arkadaşlar bu taşın hepsini TOKİ`den almışlar bizi izleyenler anladı hemen yorumlarda yazsınlar neden öteden dediğimi bu arabamız gibi Işık rofife, bunun güzelliğine bakar mısın Evet, kardeşlere aşırı aşırı havalı ve, çok güzel duruyor kesinlikle Minecraft bize böyle grafikler de biz klasik yapmadık be Ulan, bulacağız bir 19`da. Buraya getirsene yaparım her gün yaparız Arkadaşlar bu crafting table, kullanabilmemiz için sonsuzluk taşlarına ihtiyacımız var ama ondan önce sen, ne yapmamız gerekiyor biliyor musun kardeşim benim açıp Evet çok güzel Evet hızlı bir şekilde Minecraft`ı kuralı nedir Tabii ki de trafik şey bu yapmayı eşyalarını Hayır sevmedim Bu, Tamam babamıza layık olabilmek için arkadaşlar , ilk önce kesin şu anda videoya like atmanız kanalıma manız gerek yok biliyorsunuz izliyorsunuz bedava bedava gidiyorsunuz değil Mehmet kardeşim benim bedavacılar bedava dakika bunun bedava acılarıyla. fethini gidip Sen de biraz 2009 sana şuradan her diyorum ya işte ben bu ne gülüyorsun karşı bir konuşma yapıyoruz Kes sesini Yapma tabii ki de git işe, yara karşın, ilk önce kazma yapalım hızlı. bir şekilde maçı bu taş kazalım arkadaşlar ilk yapmamız gereken şey şu thanos`un Kaskını yapacağız babamızın Kaskını çok üzülüyorum babacığım, Ee onu yapabilmemizi siz gençler. ne ihtiyacımız var biliyor musun , olmaz kardeşim benim, Abi sen korkuyorum kardeşim.

Benim çok önemli şeyler lazım köy bulmamız lazım Samsun en sevdiği insanlar kimlerdir kardeşim benim Söyle bahçeye Çünkü onlar gereksiz boş, varlık vardır Yoo hiç öyle bir şey yok köyleri çok sever ve köyleri kurmayı sever Neden Çünkü onlar hepsi kullanmayı saat kötüdür kötü gençler urası sonsuzluk Mağarası görüşürüz Çünkü bakışı bilgisayarın.

Bile kaldıramayacak Bilgisayarın bu kadar taşın bir orman arada olması ne demek elim alayım Ya bu da hala kendini Neyse arkadaşlar bakın burada bizim En sevdiğimiz Taşar sonsuz Crafter hatırlayacağınız. üzere Niye niye bu büyük. saçı bunalınca oyun sıkılır makasın hiç bir dakika yani Evet evet utanmaz Bu kazmayla kırılır mı Cevat kardeşim bu.

Kafayla kırılır mı kırılmaz ya Şundan kıracağız Bak şimdi Bak izle kardeşim benim bir de hangi kazmayla göreyim ne Tabii ki de muhteşem odun kazmam Ciddi misin Olmadıysa olmaması Kıbrıs`ın kardeşimi bu klipleri bir. yere. kapat. da güçlenince , buna tek atmak istiyorum hatırlatma, daha Altına da bir işe yarar mısın kardeşim benim ya.

sana şöyle adı neydi Bunlar kırıyorum daha ne istiyorsun Allah Güçler edebiliriz oldu arkadaşlar adım gibi eminim ki bu, bizden Demir kazmayla , kıymamızı istiyor Diyor ki bu sonsuzluk taşları diyor denilen başka. hiçbir şey. . de kırılmaz Dedi Mehmet kardeşim benim ben çiçekle beni demekle, karışımı uzay, taşı olması gerek Bak şimdi uzay taşı döküyorum 32 terket Burayı terket terk et terk et çabuk çabuk, ilerleriz lanet Biz de sildim Bu karışım. benim Biz babamızı Biz babamızın, gücünün atıp şu pembeliğin nerede görsem tanırım arkadaşlar sizi yemin ediyorum çünkü orada pamuk babamız var ya oğlum oluyor o söyleyeceğim, biz bunu iki kere çektik.

Nerede çektik çok videolarını istiyorsanız görmüşsünüzdür hiç izlersem geliyor da gelmişti tanışmamız Köyü koruyor görüyorsun ben seni çok özledim Vallahi kuzum yapıyordu babamızı böyle kızdırır Niye öyle Vur , sana yanlış yapmam yemin ederim arkadaşlar bir şey diyeceğim tam babamızın Acaba bana sinirin geçti mi geçtim geç Evet Evet Evet onu bana ne yapalım kardeşim çok güzel bir o bu Emma. Kes sesini, kardeşim benim Şimdi arkadaşlar hızlı bir şey taşınır ve ekmek alayım yoksa. babadan topuksal yapabilmek için bir şey diyeceğim baba Biz bu elindeki taşlardan sahip. olmak istiyoruz ama tek bir sorunumuz var onları kırabilecek bir kazma mı yok Acaba sende var.

Mı babacığım Ne diyorsun sana Oğuz kalkmasını diyorsun altın beyine karşılıklı verelim diyorsun Baba Emin nasıl o baksanız kazması diye bak Al sana ne parası, toz, kaldı Ben biliyorum ne. olduğunu bana çok şey verdi Ona, da Demir ve dışarıdan al ama, onun için boş olduğunu geçen hafta cuma Canavarlar çektiğimiz videoda görmüştük turuncu kafaya var çıplak var Alabilir miyim bakmıştık Bakın şimdi gençler, yapacağım şey, çok eğlenceli bak gel Evet gelir misin Evet gel izle bak izle Baba görmüyor değil mi Ruhuna El Fatiha ya gördüğümüz gibi Arkadaşlar şöyle bu çıkardığını ne dinden Çıka. çıka ciddi a ya Biraz alayım antene oğlum falan olursun gerçekten kardeşim Bir dakika Baba, altı tane kapı sesi duyuyorum ya gel bakayım seni küçük şey buraya arkadaşlar bakın beğeni yazıyor galiba Anladım Ben, de saman değil miymiş Anladığım kadarıyla gel gel buraya gel buraya gel nereden, geldi benim aklıma gelmedi kardeşim benim biz bunu Biz kutladık ..

Bize Kardeşler burada Bu mod değil biz kutladık biz yaptık ekibimiz yaptı buradan ikimizin Axa sonra Mami`ye az da olsa, Emine teşekkür ediyoruz Daha kapatalım dört tanesi Sende var bir tane köyde köylü kalmadan şurada bir tane birini, çalışacağım Anladım köylü var Bir saniye, Kaçma kaçma Gel buraya gel kopardım tam tamına beş tane.

Temas Neredesin olmak zorunda mı Ya da Ya hayır olmuyor kardeşim benim Ne yazık ki olmuyor şunu da aldı tam al tane aldım ama sana da gerek yok Ben toplarım her , şeyi sen Ezik gibi kalırsın. babamın saçı bana verir bacım 66, beynime bana bir, tane çakma sonsuzluk kazması var görüyor musunuz arkadaşlar kazma bizi a emanet.

Ayrıntıları Anladın mı Bak Vücudunu göster Bak arkadaşlar sonsuzluk taşları renginde kazma Bir de babamızın parmakları var burada parmaklardan sonra arkadaşlar göreceğiniz üzere en sade İyi tamam şimdi yapacağım tek şey var. diyecektim. neydi onun. adı madene gideceğiz de bakıyorum ilk olarak zihin taşını kıralım Var mısın benim canım kardeşim benim ya Evet boş çıktı kardeşim benim bu taş boş mu e lokinin vurdu taşlar gibi bu da. hoş Kardeşim ben eve Sana mı geldi Hayır hayır. Evet Hayır E tabi bu paylaşabiliriz Tamam bunu bunu, paylaşmayacağız onu şimdi saklayacaksın güzel bir şekilde Tamam mı kardeşim benim hayır Ayrı ayrı arkadaşlar burada , fazla vazife çıkartabiliriz Hemen.

şimdi deniyorum ve de Yazıcı Senin gözün doymaz mı Adam yağıyor kardeşinin doymuyor çıkmaya Arkadaşlar şimdi ilk olarak kask Yapacağız derken birinizi taşıma oldu göreceğiniz üzere şimdi Emma Bizim deli gibi a bak Normal insan gibi değil deli gibi ne bulmamız gerekiyor biliyor musun kardeşim bak şurada parıl parıl parlayan bir şey var Gel kardeşim neredesin de var bitki ağabey ihtiyacı var babamızı kafasıyla, Oo babamızın . kafası Tabii ki de kırılıyor Evet kardeşim beni, yarıyıl kardeşim benim botlarım ısıtmaya koyalım Çünkü tam istediğimiz zaman Mor ve sarı geliyor aklımıza eski de yapmak için Mor ve sarı ihtiyacımız var arkadaşlar ilk olarak kaskı, yapalım diyorum en az kardeşim. benim sen ne diyorsun bu Emma. tamam mı kaskı yapmak için de beyine. ihtiyacımız var bizde. Ama şöyle bir ben ihtiyacımız var ortalıklarda hiç zombicik görüyor musun emanet Kardeşim hem var mı En az kardeşim benim hiç zombi yok mu zombi çok yaratık, bol demiş zamanında , Burak oyunda, bulsak zor oğlum. adeta var var arkadaşlar izle Dizi izle Bak İkisi de o bye görmüş olduğunuz gibi zor bir iki saniye bilmişti zor bir daha Evet bilmiyorum karşı Bunlar da benim varmış kardeşim Bunları bunları Bunları da kıralım hızlı bir şekilde hemen kardeşim koydum. bakın ilk öncelikle bir tane altından kask yapıyoruz şimdi bir tane zombi beni kullanıyoruz Bir de bunları kullanıyoruz ve görmüş olduğunuz gibi.

Derviş olmuşum Görüntülü konuşalım mı Oh buz gibi Taunus katkımız hazırda görüyor musun Evet kardeşim benim aşırı , ya ve bütün eşyaları böyle alıp kaçabilirsin onu bana Merhabalar mı arkadaşlar bu kişide kaskı takıyorum şu anda, kaskınız hazır şu ortada görmüş olduğunuz Yerlitaş takmamız, gerekiyor ve, bizim yakışırız var jel taşımız var hazırsınız için bir ve taş var kafanı çekersen arkadaşlar, bakın taşağının kafamda ve kullanabilirim de geliyor bak bak şimdi özelliğini kullanıyorum kışın özellikle seni, Bak şimdi ne yapacağım öyle olacağım sağ Kardeşim ben tamam mı Bir daha bana itaatsizliğin, insan olursa çok. kötü bir insan oldun kardeşim benim şimdi, eve faizle cevap Bye bye bye..

Hadi gel bana Biliyorum kardeşim Bak görüyor musun Çok geç çıkacağım karşıda 12, şeyleri al ve yukarı çık tamam mı Ben de şu yukarıda oluşur seviyorsun Ya kardeşim benim sen . al eşyalarımızı ve yukarı gel. kardeşim benim Kardeş. senin, de beni almak istemiyorum şu an zihin, Taşımı kullanarak seni a havada Patladım bu olmazdı bu Olmadı Olmadı Olmadı bir dakika ne yapıyorsun Taşımı kullanarak gel bakayım Gel bakayım davul çok Bak ben kaskın burada yapacaktım Messi`nin yüzünden Unuttu o yüzden ölmeyi hak ediyorsa babamızın mekanı yapacaktım burada iskelet mi var lan bir yerde sıkışan nerede kendi sesi yani sesi duyuyorum sizi duyuyorum gel bakayım.

Buraya gel gel gel gel gel gel seninle böyle fırlattım gel bakayım sevgili Tavukçuluk, yani Öyle, işte bak şimdi seni evladın yanına uçuracağım Burak Airlines sana İyi uçuşlar diyecek şimdi olduğu için çok. kötüyüm ben her. şeyin içinde geçebilirim, gelin buraya, sevgili koyun ineksin, alabilir miyim aynı anda aynı anda almak istiyorum aynı anda ikinizi alamıyor muyum niye aynı anda buraya akşam yemeğimi sen olacaksın gel Sen gel gel gel gel gel gel gel gel bakarmısın hep saklamak değil mi Ben, olsun Evet bizim şey, sonuna doğru gel arkasına doğru gel Neredesin yani Kalenin arkasına, doğru gel. şey mi buldun neydi onun adı anladım.

Ben bulduğun şey Uçak gidiyor Evet kardeşim benim buradaki buldum almamı istiyorsun Ha buradaki kodu bana mı istiyorsun Sonra bu sadece şimdi gol parçacıklarını almamı istiyorsun Hepsini al hepsi aldım . Ama. sana. şöyle bir kötü bir haberim var . kardeşim benim Hazır, mısın haber gel Allah aşkına ya sana neredesin Gel gel gel gel gel gel gel gel Baksana bizim evimiz var kardeşim. benim kalemimizin . var Evet biraz kör. olduğumuzu Doğrudur evet yer size de, Allah. babamız da, bize bunları kurmamıza izin verildi, arkadaşlar adım gibi eminim şimdi diyorum ki şey yapalım Mehmet kardeşim benim neydi onun adı sen bana ısıtın demirleri hepsi, Madem için. splet yapalım onlardan biri ama sakın babamızın tipi. bunda asla , Yeniçiftlik.

Yaptığımız için şöyle bir şey Demir göğüslük yapacağım ve etrafına altınları dizeceğiz ve görmüş ol görmüş olduğunuz gibi, tavuk göğsü evat Hazır, mısın Bir şey diyeceğim güzelliğe bak şu anda atıyor ve buna ne takmak istiyorum Biliyor musun Gel buraya gel gel gel arkadaşlar buna şey takmak, istiyorum En son Marvel da vizyona, giren film izleyeceğim az.

Kardeşim benim neydi yine vuruyorsun Doktor size İşte bu yüzden hak etmiyorsun diyorum ki Arkadaşlar sabah zaman, taşı zaman taşı benim olsun zaman taşı benim olsa ben de bak kardeşim çıktı mı Bu arada çıkmana çıkardım çıkardım çıkardı çıkardım, arkadaşlar diyorum ki evet, Hazır mısın gel, gel gel gel cabuk almak istiyorum Ya acıdım buna ya arkadaşlar ses yok misin yolu öyle Çünkü böyle ortalıklarda öyle ortalıklarda gizliyorum hem at Bak oğlum Bak başıma çıkacak buna bak dedim olduğu görüyor musun gel gel gel gel gel gel gel, , işte Ben böyle bir insan değil mi Ha hatırladım hatırladım hatırladım bekle kapalı, korumaya Al bak. şimdi taşını şey olmasın öyle dedi ve gel Ben de gel gel gel gel gel, burada tür bir bak şimdi izle zintaş Allah duramam oğluma kullandım arkadaşlar görüyorsunuz ortamın sizin taşı geldi emat göğsüme Bak dur dur dur bir, şey , yapmayacağım Vallahi bir şey yapmayacağım diyorum Çok güzel değil. mi arkadaşlar ortama göre ve hızlı başı kafamda ne taşıdığı şeyi Unuttum pardon kafamızı taşı göğsünü zaman taşı.

Bak şimdi Emlak`ta bu tanesini de al senin olsun bu Bak şimdi emekliler hazır mısı, bak havaya bak hazır havaya bakıyorsun ya, Bak şimdi Güneş burada arkadaşlar zamanı üzerine sarıyoruz Uyuyor musunuz. bakın o, vak. vak vak vak bir şey soracağım Sor geri alıp beni gençliğime götürebilir misin, Seni geçtiğini götürürse Miranda kalırsınız bir.

Daha senle hiç tanışmamış olabiliriz O yüzden sen benimle birlikte hep kardeş şey diyorum neydi onlar da bunlar Dedi Mesela bak baba bak şurada Bunlar bak patlayacak ya biraz. dolduruşu bana izlet bak doldurdum onu görüyor musun sabahını doldurdu bir dakika bir dakika, dondurma mat mat, Tamam açtı.

Bu daha geleyim kahve aşureyi poti Şimdi arkadaşlar emekli dediğin zaman beni küçük sahne`de fakat Ah bir dakika bir dakika bir dakika Bebeğim bildiğimiz sevgiline kardeşim seni biraz gençliğine götürmek istiyorum Bak ilk doğduğunda arkadaşlar izleyin şimdi bak ya Vay bak zamanda bak Onları büyütüp küçültebilir Helal olsun gençler zaman bak, zamanı.

Ileri-geri sardırma anda bunlar büyük çıkıyor mesela açılan bir tane domuzcuk var kardeşim Öyle Bak , görüyor musun Sabah, Şimdi izle Bak bak ho, su bir dakika zamanda şekilde Hatta bunu dondurup ne yapalım biliyor musunuz. sürpriz ama vurdum açalım değil mi vurdum Açılın değil, mi Tamam Şimdi şöyle bakalım böyle küçük kardeşimi hadi ya Oğlum olmuyor diyorum sen.

ısrar Neyse sen biraz böyle doğru kalem ad Açtım Hadi hadi aşağıda Tam zamanı zamanı neler olduğunu hatırlamıyorum, değil mi Bak kardeşim böyle Bence zaman bak aynı zaman arkadaşlar Böyle. şaşırırız gerçekliği biraz değiştirelim, istiyorum. kardeşime. ne sevmiyorum Bence de değil gerçekliğe Bak buraya kadar bütün setler zırhlar ve taşlar var Evet böyle ezik ezik olan Evet böyle eski.

Dolaşıyor da ben gerçeklik taşını botu nasıl yapacağımızı hatırlamıyorum kardeşim benim galiba alamıyoruz böyleydi Evet doğru atmıyorum babamızın, telefonunda Toros botlarımı yaptı Mehmet kardeşim benim bak hazırsa bu tablosu botlarını matemat zamanda. doldururum işte öyle. donarsın Şimdi onları bana gelin damat Kardeşim böyle ev Merhaba bir daha doğru cevap izle Bak botlarımı gidiyorum yoldayım botlarını giydi bunlara diyorum ki Abbas kardeşim benim sen adını sen söyle Gerçek dışı takalım kırmızı veya litre verdi taş , ya bir de tek seferde gelsin, Şu taş var ya imanın Kafasını kıracağım ya evladı Kafasını kıracağım ya Hem adı Kafasını kıracağım ya En. az Evet geldim.

At kardeşime bak Neredesin sen delirmeden taşıyorum Ha dur orada dur orada eski kanalında, bahçede Hazır mısın kardeşim valla taşıt bastım çok, güzel vakit taşlar, şu anda ayağımda kardeşim benim , acaba özel Ah ah Ne. derken Aaa görüyor musun gerçekliği değiştiriyorum en az kardeşi Evet, var Eğer bir kaplumbağaya dönüşmek istemiyorsan.

Kaçarsın Kardeşim bak maden belki ama yemek sorunumuz vardı gerçekliği de istediğim sabah görüyormusun bak abi alternatif gerçeklik oluştu en büyük spider-man de , yan yana geldiği bir alternatif o zor onun için, bütçe onları zor getirdi biz de onu Biz daha sonra geçirdi, kardeşleri bak etrafına bak Bak görüyor musun arkadaşlar, fazla gerçekçi bir şey .

Diyeceğim Baksanıza gittiğim her yerde gerçeklik başına Bakın gerçekten hızlı görenler varsa bakayım botlarım da görüyor musunuz iki, parçaya böldük ve botlar var Takip bir Onur, şöyle pastanı zaten bundan. bitti o elması ile geldiğimi az görüyor musun gerçekten sen, elmasını sevindim Evet bak nerede ama oğlum aşırı derecede gerçekten çok bir şey diyeceğim çıktı.

Ama şey çıkmıyor adı neydi adını sen söyle Yok ya nerede Demir Bey bu zemin Demir çıksın ya Demir Demir nerede burada yok hadi gülüm hadi yok, evet evet İstediğiniz zaman, Allah, sen inlesin yani rüyamda o kadar gerçekliğidir ağabey eklemeye gerek yok ki ben istediğim her yeri Gerçekten değiştirebiliyorum ki ben soyma bir şey yok ya kardeşim sana da.

Yok da bak yere baktığım yerlerde görüyorsunuz arkadaşlar baktığına geldi gerçekliği değişiyor O zaman diyorum ki emad, Pantolonu, da yapalım, kardeşim benim Hazır mısın her hazırsa alayım mı pantolon arkadaşlar buraya koyayım hesabını altından pantolon sileyim ve sana Oğuz pantolonu Allah Merhaba Evet burada gerçekten biraz içinden, geçmiş olabilirim Tamam, Spartalı`nın vurma olsun Abbas kardeşim de hazırsa ama her şey bana geliyor Ne yapayım. ben gel çekici bir insanım Ben kardeşim benim buna güç taşını taksak ha arkadaşlar ne taksak buna bunun mortgage taşı takıp Güçler sake mi sorumluluk taşıması Axa kesiyorum takalım arkadaşlar hangisi gel Çabuk gel Nerede benim mor.

Taşları beyaz kardeşim hazır dur dur dur lütfen bir dakika karşılık şu zombileri büyütüyorum, ya bir dakika bak , hop görüyor musun , onlara makasım Sende mi önce durur sakın öldürme Bir dakika tamam makasını , dönemedim kasa. yine çok, ağırlık yaptığıma bakın Bakın bakın hop hop hop hop hop gir bakayım buraya sık küçük küçük beyninizi alayım mı ben hala.

Gel burası bu küçükler ellerinizi alayım hangi taş istiyorsun hadi onu alalım hangisi bak lütfen bu Ruh taşını istiyorsun kardeşim benim ruhlu ve yine burada evet işte ruhu Bu yüzden istiyordum Tamam tamam öyle alır artışı kardeşim benim Sen şimdi burada kaldı büyükler Biraz gitsin taş Vallahi acıdım dan dolayı şey.

yapamayacak yani kullandığın kardeşim benim Gençler ayakkabımı görüyor musunuz varken ruh taşı geldi Şimdi ruh taşı mantıken birilerini Hayat ha seni dondurdun mu diye düşündüm de ya Oğlum tamam Saki ilk, önce şu zamanı bir sabah yapmak. istiyorum tamam akşam gidecek istemiyorum Şimdi şunu öldürse ha donuyor bir, dakika seni bir.

öldüreceğim o öldürdü katili Mora dönüştü ve bir kalp geldi iki kat geldi canımın Rica etsem, o kadar da olacak mı öldürdüm herkesin ruhuna diyorum mm at Ve kalpleri mor olduğu tanos moruk, açma . Zamanı. gelsin bu kaçma. zamanı bak içinde , şunu da öldüreceğim, gel gel 3 nerede örümcek kardeşim beni al gel buraya gel örümcek Spider Man örümcek Spider Man. görüyormusun Bak burada istemiyoruz Bunu biliyorum, tamam Arkadaşlar her öldürdüm şey. sayesinde görmüş olduğunuz gibi sebeplerim sayesinde taşlar sayesinde , hepsini canını alabiliyorum bakışı de şurada donduracağım öldüreceğim gel bakayım buraya doldur Allah kahretsin , sıralıyor En azından, şey acıyor falan dondurup Sonra öldürüyor Kardeşim ben böyle bir Krallık kardeşim biliyor musunuz fazla kalbimi oldu mükemmel bize Hatta şöyle küçük bir tane çık var burada Tavukçuluk vardı onun, kalbini dönersin Bu Kalbi kendine etmiyor hiç taşına ihtiyacımız var, arkadaşlar güç taşına ihtiyacımız var hiç da geldi en sıkıntılı şey taş oldu düşün Çünkü çok, güçlü olduğu için olabilir. Ne deste, diz taşıt şu anda babasının ellerine geliyor Hoş geldin Bak baban, senin için buraya Elmas blok koydu sor kardeşine acaba mm üstümü mm üçlü Taşlarda güçlü falan sakin, oluyoruz Arkadaşlar bu güç taşına babamın crafting şey bunun önünde kullanmak istiyorum arkadaşlar tamos babamızın şey bunun, önünde Evet şey yapmamam gerekirdi Baba çok özür diliyorum ve. kullandım şunu bir kafamdan bir krem bilsem arkadaşlar Kafamızda ne geldi bilmiyorum ama şu an itibaren biri Oo eğitimin yanına takıldı Demek..

Ki güç taşları morlukları görüyorsunuz Arkadaşlar şu yanlarda taşın takıldığına göre Şimdi ben çok mu güçlü oldum demek , anlamına gelir ama kardeşi He ben şu an mesela çok güçlü, Mesela şunu şöyle bir tane vursam öldürebilir miyim herkesi şimdi tekme atmıyorum anlamına geliyor , bu sesimi görüyorsunuz saçı uzay taşımız eksik arkadaşlar bütün taşların üstünde Hadi.

Bakalım Ev okurlar Neredesiniz benim canım kardeşlerim bana böyle böyle Hadi hadi bana bana kapanlar çıkartma ben sana bekser, yollar mısın bana şöyle bir tane eksi Yollasana hadi vardı oksurtur alırım böyle Hadi. Oo hadi, aç ellerini ve bana. ve seslerini yolla, bana beslerim, yolla bana birisini yolla Hayır abi senin yolla Öyle kaçma benden Seni pislik.

Herif bana birisini yolla dedim sana Otur temaları ve en adayı Emsal kardeşim ölümün için sana bir hediye benden sonra, babası yani, Bak kardeşim rahatsız ediyorsun bet He sen bu size telefon mi rahatsız ediyorsun Burada nerede nerede nerede karışıyor Bak burada burada bırakmam ama sen değil bugün baltayla vururum o baltayla alırım arkadaşla tek atarım nerede kardeşim benim Yemeğim var mı yoksa birazdan tahtalıköy boyayabilirim de canım kardeşim benim varmış O, da biraz ekmek bir şey. çıkar Her, sen orada kime, bakıyor emanet Kralı Remax, kaslar Emla, krem nasıl kullanılır adım adım adım çalışıyor bana çıkar kardeşimin haydi o lan içime Ciddi, misin sen benim Canım Kardeşim burada burada. var bir tane hadi hadi hadi gel, gel gel gel düşün düşün düştü e kardeşim alayım artık o taşı o şu ver o taş Ayna anne aynen bu taşı alıyorum kardeşim bak Sen de, aldın kendi, al taşını Kardeşim, bak, bu taşı kullanmama İzin vereceğim kullan kullan kardeşiz ve güle güle asker mattan kurtulduk arkadaşlar kolay yoldan.

Direkt onu yolladık Neyse Acıdın bu eze Geliyorum geliyorum bekle ve kızıyorum lütfen bak kardeşim nereye kalan Ne oluyor Ne oluyor lan sana demiştim Hadi kardeşim bu Toros Baba şu anda sana mı saldırıyor ezik olduğun, için yoksa ben, mi öyle bir herhalde baba yapma baba gözünü seveyim baba, burada, baba, kusura bakma böyle otururlar seni , babama baba diyoruz Ebat bak bak bak uçuyorum, ya sağ olsun Bundan sonra öyle. mi o zaman Baba`yı sana yollayayım da gör kardeşim beni Hazır mısın Evet kardeşi Baba`yı galiba dondurdun, sabahtan yok dondurma mısın Baba gel Baba gel buraya Baba seni Yerden Yere Vur acaba babasını yerden yere vuracağım ama mı.

istiyorsun Evet arkadaşlar Ben her şeyi yaparım ya şaka olmaz Lütfen her şey, yaparım ama babaya itaat ettik etmem kardeşim benim öyle olursun Arkadaşlar bu video Burada sonra gidiyordunuz Sendeki Malta`ya almak isterdim onu prizlik hafta aldıracağım baba özür dilerim Baba tamam Baba zehirleme baba özür, dilerim arkaca gelse , çok iyi bakın hoşça kalın hep

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

“Sanatçının Dili Yaşayan Dil Olmalıdır.” Aksi takdirde, ister eski, ister yeni olsun ölü kelimelerden doğan her eser yeni nesilleri birbirinden ayırır